Friday, March 10, 2006

Ribut di Subang Jaya?

Petang semalam, macam biasa dok kat opis sorang-sorang. Bape kerat jerk staff kat opis ni, yang majoritinya service department, 2 orang sales, dan sorang admin. Admin, dan 2 orang salesman sudah pegi Singapore. Tinggal la services member termasuk aku yang salu kena jaga opis. Tapi syok juga sorang-sorang. Kira macam opis ni aku yang punyaaaaaaa!!! Ha ha ha

Well dalam syok-syok aku semalam, tetiba terdengar hujan turun dengan lebatnya sekali dengan bunyi deruan angin yang sangat kuat. Rasa cam nak tercabut bumbung pun ada. Bila jengah luar, tu dia pokok kena tiup angin macam nak tercabut dari tanah. (Sebatang dah pun tercabut kat Subang Jaya-ihsan dari The Star, 10/03/06)

Image hosting by Photobucket

Takut jugak la pokok depan opis aku tu tumbang. Takut tertimpa cik ct aku tu. Baru naya. Camno den nak balik kalau cik ct tu dah kena timpa pokok yerk? Dalam hati berdoa supaya akar pokok tu mencengkam kuat supaya tak terbang dan juga kayunya kuat supaya tak tumbang.

Ribut tu cuma dalam 30 minit je. Lepas tu keadaan okay seperti biasa siap keluar matahari lagik. Alhamdulillah....

No comments: